[Gelistirici] Pisi komut satırı opsiyonları

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
24 Eyl 2006 Paz 18:58:44 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 24-09-2006 18:52:
> 24 Eyl 2006 Paz 18:42 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Mantıklı bir örnek yada sebebin var mı yoksa öyle olsun istediğin için mi
> söylüyorsun? Bir sürü uygulamada kısa hali olmayan bir sürü seçenek var,
> kısaltmaları silelim dememdeki amaç ne yaptığını bilen adam kullansın
> istediğim, dbus'ın I_KNOW_API_IS_NOT_STABLE define'ı gibi bişiy :P

Diğer opsiyon (yani kullanımlarını hoş karşılamadığımız seçeneklerin
kısaltmalarının olmaması) bana mantıklı gelmiyor. Bu durumda hangi
seçeneğin "iyilik abidesi", hangi seçeneğin "tu kaka" olduğu konusunda
mı kafa yoracağız ?  Ayrımcılık bu! ;-) :P

Şaka bir yana, man pisi yazdığım zaman kısaltmasını görmemek yerine,
yanında (not recommended) denmesini yeğlerdim. Kısaltmayı oraya
koymayarak bir seçeneğin daha az kullanılmasını sağlamak ya da
ne yaptığını bilen adam tarafından kullanılmasına olanak vermek çok
mümkün gelmiyor bana.

Neyse, üzerinde çok kafa yorulacak bir şey değil. Sadece her şeyin
düzgün, derli toplu olmasını istedim. Ez yu viş. :)

-- Görkem