[Gelistirici] Pisi komut satırı opsiyonları

Barış Metin baris at pardus.org.tr
24 Eyl 2006 Paz 18:38:47 EEST

Eline sağlık Faik.

24 Eyl 2006 Paz 15:27 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Bunun kullanımıda bir garip. Örneğin;
>
> bankai ~ # pisi it hal
> İzleyen paketleri yeniden kurmuyorum: hal
> Kurulacak paket yok.
>
> Yerine
> bankai ~ # pisi it hal
> Hal paketi zaten kurulu, tekrar kurayım mı(e/h)?
>
> olmalı.

Bunun yerine yalnızca mesajı düzeltsek ve --reinstall parametresini olduğu
gibi bıraksak daha iyi olur. Gerek olmadığı halde soru sormak doğru değil.
Tekrar kurmak istiyorsa (normal koşullar altında neden gerekli olsun?) paketi
explicit olarak belirtmesi "iyi bir şey" (tm) komut satırında.

# pisi it karpuz
Sistemde kurulu paketi tekrar kurmuyorum: karpuz
# pisi it karpuz kavun
Sistemde kurulu paketi tekrar kurmuyorum: karpuz
Kurulacak paket: kavun

Wording dışında bir değişiklik gerek olmamalı bu senaryo için (bence)...

> Bu ara aklıma gelmişken çok ciddi bir hatamız var. Pisi bir soru sorduğunda
> o soruya olumsuz cevap verirsek işlemi kesiyor :( yani atıyorum
>
> # pisi it a b c d e
> b paketi h ile çakışıyor kaldırayım mı? h
> #
>
> Oysa b'yi kurmayıp kalanlara devam etmeli, bu sadece bir örnek soru sorduğu
> her yerde bu geçerli.

Yine explicit olarak belirtmek gerekebilir bu tür durumları da. Aksi takdirde
şu anki gibi davranmalı bence.

--
Barış Metin