[Gelistirici] BROWSER çevre değişkeni

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
24 Eyl 2006 Paz 13:55:50 EEST

24 Eyl 2006 Paz 13:33 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 23 Eyl 2006 Cts 18:27 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Patches welcomed :P (ne kadar seviyorum bu lafı anlatamam)

startkde'nin bir yerine şöyle birşey eklenebilir, hayır yamayı ben yapmicam :P

browser=browser=`grep BrowserApplication .kde/share/config/kdeglobals
2>/dev/null|cut -f2 -d'='|sed s,\!,,g`
if [ ! -z "$browser" ]; then
    export BROWSER=$browser
fi

/ismail
--
They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety
deserve neither liberty nor safety.