[Gelistirici] playground deposu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Eyl 2006 Cum 18:58:23 EEST

22 Eyl 2006 Cum 14:22 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:
> Anlaşıldı, commitlediğim Masaüstü ortamlarını kaldırayım.
> Ayrıca playground altında ki paket güncellemeleri

Sorun senin ya da benim paketlerim değil, playground _bir depo değil_ geçici
paket tutma/geliştirme/yeni özellik ekleme alanı fakat bir depoymuş gibi
kullanmaya başladık. Sadece masaüstü ortamlarını değil akşam olabildiğince
çok paketi taşıyacağım.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/