[Gelistirici] playground deposu

fethi fethi at linux-sevenler.org
22 Eyl 2006 Cum 15:11:23 EEST

Merhaba

>Canım kardeşim, kaldırmıyoruz, contrib deposuna taşıyoruz.
Aslında bende o anlamda demek istedim.Ancak söyle bir çekincem olduğunu da
belirtmek isterim contrib altına giden her paket sanki tarihe gömülecek
gibimsi mi. Ç:-)

>libdv'nin 102
>yerine 104 sürümünü ayrıca paketlemek yerine meren'le konuşup paket
>güncellemelerini yapmak daha başarılı olurmuş aslında... ben dvgrab
>güncellemek için önüme onur'un paketlediği 1394 kütüphanesinde zorunlu sürüm
>yükseltmesi çıkınca öyle yaptım. Doğru olan da bu...
Anladığım: Yani paket sahibine güncelleme yapması için istek bulunmamız
gerekiyor.
Aslında sanırım bir ara bugs da sanırım bu şekilde yapıyorduk.Ancak paket
sahipleri işlerinden pek vakit bulamayabiliyor.Vede işler uzayabiliyor.

>Kalanları da contrib'e at, uygun oldukça taşınıp taşınmayacağına bakılsın.
>Benzeri görevdeki paketlerin depodakilerin yanına neden ekleneceğini falan
>konuşuruz...
Contrib için index dosyası oluşturulabil mi?
Bu şekilde bizde contrib depomuzu ekler pisi em ile güzelce istediğimiz paketi
kurarız sizde zamanla istediğiniz paketleri playground ve devele taşırsınız.

Kolay gelsin.