[Gelistirici] initramfs deneyiniz

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
21 Eyl 2006 Per 20:18:53 EEST

21 Eyl 2006 Per 20:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 21 Eyl 2006 Per 20:00 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Yerel disk bölümleri ve takas'ı mount etmek initramfs'in işi değil, init
> başlar başlamaz initramfs bellekten atılıyor ordan gerisi müdür, güncel mi
> müdür sürümün?

2-3 defa daha yeniden başlattım. Bir daha sorun çıkmadı. müdür sürümüm güncel
bu arada.

deve dev # pisi info mudur
Yüklü paket:
Ad: mudur, versiyon 1.4, sürüm 18, inşa 7
Özet: Pardus açılış sistemi
Açıklama: Pardus açılış ve kapanışı sırasında, dosya sistemlerinin bağlanması,
donanım sürücülerinin yüklenmesi, servislerin başlatılması gibi işleri
yürütür.
Bileşen: system.base
Sağladıkları: System.Service System.PackageHandler
Bağımlılıklar:comar udev
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 1.1
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 79115
Ters bağımlılıklar: pisi