[Gelistirici] initramfs deneyiniz

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Eyl 2006 Çar 23:39:04 EEST

 Merhaba,

 devel deposunda mkinitramfs pakedi üzerinde değişiklikler yaptım.
Özellikle SATA vb. diski olanlar bu pakedi deneyip sorun yaşayıp
yaşamadığını (çalışıyor demek de güzel) bana iletebilir mi ?

 Yeni pakedi devel den oluşturun. /boot dizininde initramfs dosyasını
yedekleyin. Grub içerisinde hem şu an ki initramfs hem de
yedeklediğiniz dosyayı gösteren bir girdi oluşturun, ne olur ne olmaz.
Daha sonra

 mkinitramfs auto --full

 ile yeni initramfs oluşturun ve sistemi bununla açın.

 Ne yaptığını anlatan mesajları daha sonra temizleyeceğim.