[Gelistirici] Kullanıcı/Grup Faz 2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
18 Eyl 2006 Pzt 23:29:59 EEST

Selamlar;

Bir takım commitlerden sonra baselayout paketi düzene girdi. İlk süreci
bitirdiğimize göre ikincisini başlatmak istiyorum. Halen passwd ve group
içinde bana göre gereksiz uid/gid çiftleri durmakta, en kalabalık hali ile
(tüm paketlerin kurulu olduğu buildfarm'da) bu listeler şöyle, silmeyi
planladıklarımın yanlarında *, fikrimin olmadığı yorum beklediklerimin
yanında ise ? var;

/etc/group;

root
bin *
daemon *
sys *
adm *
tty
disk
mem *
kmem *
wheel
mail ?
news *
man ?
cron ?
console
audio
dialout
ftp *
sshd
at *
tape *
video
named
mysql
postgres
apache
users
dbus
hal
polkit
postfix
postdrop
smmsp
slocate
utmp
firebird
dhcp
ldap
clamav
ntlmaps
pnp
removable
netuser
netadmin
power
nogroup
nobody

/etc/passwd
root
bin *
daemon *
adm *
sync *
shutdown *
halt *
mail ?
news *
operator *
man ?
postmaster ?
cron ?
ftp
sshd
at *
named
mysql
apache
dbus
hal
polkit
postfix
smmsp
firebird
dhcp
ldap
clamav
ntlmaps
pnp
nobody

Bu listeye itirazı olan şu silinmemeli şu sebepten diyenler için son konuşma
tarihi Çarşamba akşam saat 20:00, o ana kadar itiraz gelmezse bu
arkadaşlarıda UNIX dünyasının karanlık sularına gömüyorum.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/