[Gelistirici] contribdeki kararlı paketler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Eyl 2006 Pzt 20:56:24 EEST

11 Eylül 2006 Pazartesi 19:01 tarihinde, Uğur Çetin şunları yazmıştı:
> Aslında phex ve freemind'ın da şu anki hali binary. Bu yüzden paket
> isimlerine -binary eklemek gerekir sanıyorum.
> Yoksa ant ile kaynağını derlemek daha mı uygun olur?

Tabiki kaynaktan derlemek uygun ve doğru olanı, binary halde ciddi bir sebebi
olmadığı sürece (gene mesela eclipse'in derlenme bağımlılıklarının bir kısmı
depoda yok) birşey dağıtımıyoruz

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/