[Gelistirici] contribdeki kararlı paketler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Eyl 2006 Pzt 18:52:18 EEST

11 Eylül 2006 Pazartesi 18:37 tarihinde, Uğur Çetin şunları yazmıştı:
> Özel bir nedeni yok, bunu ebuildde öyle görmüştüm, java programları /opt
> altına atılıyordu. Eğer bizim başka bir standardımız varsa söyleyin ona
> göre düzenleyeyim. (pardus'daki eclipse de /opt altında)

Kendi başına sistemden ayrılması gereken bir bileşen (eclipse gibi) yada
binary halde dağıtılan bir paket (gene eclipse gibi, depoda bu paketi
derlemiyor binary dağıtılan halini kullanıyoruz) değilse /opt kullanmıyoruz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/