[Gelistirici] contribdeki kararlı paketler

Uğur Çetin ugur.jnmbk at gmail.com
11 Eyl 2006 Pzt 08:09:30 EEST

Merhaba,

Contrib deposunda bulunan ve devel deposuna girmeyi hakettiğini düşündüğüm
bazı karalı paketlerim var. Bunların listesi şöyle:

freemind (popüler bir zihin haritalama uygulamasıdır - Türkçe çevirisi de
yapıldı)
http://svn.pardus.org.tr/contrib/pisidepo/applications/editors/freemind/pspec.xml

kmess (KDE için MSN messenger istemcisi - kopete'den daha basit bir arayüz
ve daha az kaynak tüketimi)
http://svn.pardus.org.tr/contrib/pisidepo/applications/network/kmess/pspec.xml
NOT: bu paketin bileşeni applications.network yerine desktop.kde de
olabilir, sonuçta bir KDE uygulaması

phex (gnutella istemcisi - neden bilmiyorum ama Apollon'un bulamadıklarını
bu buluyor :) Türkçe çevirisi de yapıldı)
http://svn.pardus.org.tr/contrib/pisidepo/applications/network/phex/pspec.xml

Bu üçünü uzun süredir (3-4 aydır) kullanıyorum, herhangi bir sorunla
karşılaşmadım.

Bunlar sizce de yeterince uygun mu acaba?

İyi çalışmalar