[Gelistirici] Yeni KDE paneli

Koray Löker loker at pardus.org.tr
5 Eyl 2006 Sal 14:32:42 EEST

5 Eylül 2006 Salı 14:09 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Kod biraz daha kullanılabilir olsun depoyada commit edeceğim, şimdilik
> haftada bir böyle coolo amcanın branch'ından fork takılalım :P

Yerelleştirmesini yapalım hemen... Özellikle Leave sekmesini beğendim,
kullanışlı olmuş. Grub'daki diğer seçeneklerin varlığını Yeniden Başlat
üstüne basıp öğrenememiş benim gibi salaklara bu güzel işlevi gösterir.

Bir de diyorum ki orada o kadar ayrım ve All Programs varken, o menüden bir
daha programlara girilmemeli... Tasma ve Arama seçeneklerini başka yerlere
(My Computer?) koyup, Programlar menüsünün altını oraya doğrudan
çağırmalıyız... O vakit fıstık gibi olur...

hamiş: ellere sağlık...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///