[Gelistirici] Yeni KDE paneli

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
5 Eyl 2006 Sal 14:09:59 EEST

5 Eylül 2006 Salı 14:00 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Kesinlikle, oraya bir yama gerekiyor bence ;)...

Aslında orası yamalı hali :), orjinalinde orada susenin logosu olan kertenkele
kardeşin mng movie'si vardı, üzerine gelince altı renk değiştiriyordu,
kertenkelenin gözüde mouse neredeyse onu takip ediyordu fakat oradaki kod
bloğu bizim kmenutext yamamız ile uymuyordu bende onları kaldırdım, yamaları
sync ettim bu hale geldi aksi halde paneli yapılandır diyip ben eski menüyü
kullanacağım dediğinde menünün azı yüzü kayıyordu.

Kod biraz daha kullanılabilir olsun depoyada commit edeceğim, şimdilik haftada
bir böyle coolo amcanın branch'ından fork takılalım :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/