[Gelistirici] Yeni bir dili Pardus'a eklerken

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
5 Eyl 2006 Sal 11:38:36 EEST

Furkan Duman wrote On 05-09-2006 11:22:

> Almak isteyen yoksa 1 ve 2'yi ben alabilirim. Ne zamana lazım?
Merhaba

Aslında 3 numaralı madde 1 ve 2'ye çok bağlı, yani
2'yi bitirdikten sonra 3'ü tamamlamak uzun boylu
bir iş değil sanırım. İşlerin tanımı şu şekilde:

1. pspec.xml'lerden çevirileri alıp po'lara
taşıyan ve tersini yapan bir düzenek.

2. Her takıma ait dil dosyalarının istatistiğini
çıkartan ve nihai sonuçları bir dosyaya yazan
küçük bir Python betiği.

3. Her takımın son durumu (listede sıralaması).
(Örn: http://i18n.redhat.com/cgi-bin/i18n-status)

Bunlar ne kadar hızlı olursa o kadar iyi. Eğer
yapabilirsek 2 haftada bitirelim derim. Hemen
arkasından ben de çeviri projesini "hayırlısıyla"
başlatırım.

İyi çalışmalar
Görkem