[Gelistirici] Paketlerin açıklamaları ve özetleri

Koray Löker loker at pardus.org.tr
3 Eyl 2006 Paz 13:31:55 EEST

3 Eylül 2006 Pazar 12:52 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> getiririz, ama bence bu işi bu listede düzeltmemiz gerekiyor. Herkes
> kendi evinin önünü temizleyebilirse (başta İsmail, Çağlar :P) çok daha
> şık, sürdürülebilir ve hatasız bir çözüm olur.
Çağlar manasızca fazla sayıdaki paketle ilgili olarak ürktü herhalde haklı
olarak... Çağlar'cığım, işaret ettiklerine ben yardım edeyim ama ilkesel
olarak Görkem'in önerisi bence de doğru... Herkes yaptığı paketi Türkçe
açıklayabilmeyi de öğrensin...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///