[Gelistirici] Yeni bir dili Pardus'a eklerken

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
1 Eyl 2006 Cum 11:42:41 EEST

Merhaba

Dil sayfaları yavaş yavaş ortaya çıkıyor. Henüz
sayfa genele açılmış değil.

www.pardus.org.tr/eng/projeler/translation

Statik sayfaların yanında bir kaç küçük
otomasyon işimiz var.

1. pspec.xml'lerden çevirileri alıp po'lara
taşıyan ve tersini yapan bir düzenek. Bunun
üzerinde Gürer çalışıyor.

2. Her takıma ait dil dosyalarının istatistiğini
çıkartan ve nihai sonuçları bir dosyaya yazan
küçük bir Python betiği.

3. Her takımın son durumu (listede sıralaması).
(Örn: http://i18n.redhat.com/cgi-bin/i18n-status)

2. ve 3. maddelerin tamamlanması gerekiyor
ki çeviri projesi düzgün başlayabilsin.

Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

İyi çalışmalar
Görkem