[Gelistirici] Flash videoları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 23:36:07 EET

29 Eki 2006 Paz 22:40 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Bugünkü updatelerden sonra mı çalışmamaya başladı, yoksa bir kaç gün
> önceki update le mi başladı ?

Valla uzun zamandır flv açmıyordum :( Sadece yaklaşık 2-3 hafta önce hiç
sorunsuz ileri geri yapabildiğimi biliyorum. Kesin ne zaman söyleyemiyorum o
yüzden. :( Yarın önce bi 19-10-2006 yı kurup, olmazsa Alpha3 kurup bakarım.
Ya da oradaki paketleri kurarım.

- Faik