[Gelistirici] Kickoff

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 21:21:04 EET

On 29 Oct 2006 Sun 17:36, S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;
>
> Bir kısmınız daha önceki paket ile denediniz bense kde svn'den her buildde
> bir daha redifflemek vasıtası ile uzun zamandır kullanıyorum kickoff
> menüyü. Kişiye/kullanıma özel bazı sorunları olduğundan yakınsanızda şu an
> elimizde olan menüden çok daha işlevsel ve şık/güzel olduğunu inkar etmek
> ayıp olur diye düşünüyorum :P.
>
> Beta için kickoff'u kdebase'e entegre edelim mi (maziyi anmama için
> hatırlatma: beagle bağımlılığı çıkartıldı, varsa kullanıyor yoksa sadece
> menü ve adres defterinde arama yapıyor) yoksa bu sürüm için buna gerek yok
> [...]

Bence alalım, ön tanımlı kapalı gelse de blog vs yerlerden duyurusunu yapalım,
kullandıralım. Engelleyici bir hatası ile karşılaşmazsak da sürümde öntanımlı
açalım..

Açıkçası önce aklıma "Kaptan Masaustu Sorsun Kullanıcıya (TM)" demek geldi,bu
gidişle Kaptan masaüstünin bir tek "annenizin kızlık soyadı"nı sormayacak
diye düşünüp vazgeçtim.

> Dağıtıma almaya gerek yok dersek mesela ben depodaki her kdebase sürümüne
> istinaden bir kdebase-kickoff paketi çıkartabilirim kullanmak isteyen için
> ki sonuçta kendim için yapıyorum bunu :), decision is yours....

Varsa teknolojimiz kullanalım, atıyorum hal/dbus/policiykit en bi son sürüm
gıcır gıcır çalışıyor olsa da, kullanıcılar böyle bir menüyü daha ilgi çekici
ve "yeni" buluyorlar - kullanışlı da, daha ne olsun.

--
Ekin.