[Gelistirici] Kickoff

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 17:42:39 EET

29 Eki 2006 Paz 18:40 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> KDE menüsü öntanımlı olsun, sağ tıklayarak kickoff menüsü etkin hale
> getirilebilsin. Ama önce kickoff Türkçeleştirilsin .

Bu türkçeleme işi için kdebase paketi son halini alınca bir hamle düşündüm,
ekstra giren stringler için sana po oluşturup vereceğim ama ondan önce local
depomdaki yamaları commit etmem ve bu konuya karar vermemiz gerekiyor. Son
tarih çarşamba günü sabahı :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/