[Gelistirici] package-manager paketi öncesi test ihtiyacı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
29 Eki 2006 Paz 11:10:25 EET

29 Eki 2006 Paz 01:11 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> 29 Eki 2006 Paz 00:58 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Evet. Seçtiğim paketler 6 tanydi ve yaklaşık 1 mb gözüküyordu. Ama paketler
> gerçekten o kadar küçükmüş. Problem yok.

Bunu depo'dan kurduktan sonra tekrarlayabildim. Öncesinde tekrarlayabilseydim
paket böyle çıksın istemezdim. :( Hoş bi şey değilmiş. comar'daki notify api
değişikliğinden ve package-manager'da handle şeklinden bu. Bunu kaçırdım
ama neyse ki işlevler çalıyor.

İptal sonrası ilk yapılan işlemde de bir süre son dialogdaki son görüntüler de
geliyor bu yüzden. :( Neyse düzeltiriz artık. Ama bir de iyi tarafı var. Daha
önce iptalde, iptal edildi diye bir dialog görünmüyordu. Şimdi görünse nasıl
olacağını görmüş oldum, iyi oluyormuş. :) Ekleyelim. :)

- Faik