[Gelistirici] The Road Ahead

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
28 Eki 2006 Cmt 14:13:53 EEST

28 Eki 2006 Cts 14:06 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Hmm, sanki ekstra yerelleri elle kuracakmış gibi düşündüm kullanıcıyı.
> Paket kuracağına generate eder demiştim ama birde hazır halde gelde gelmesi
> gerekenler var. Gerekenleri glibc'nin postinstall'una eklemek bir çözüm
> aslında. Bilemedim :) ben paketleri ayırayım en iyisi şimdi glibc yamala
> falan uzun iş :P

Direk gelen sadece en ve tr olsun. Diğerleri için glibc-locale-nl gibi
paketler olsun. En kolay ve temizi bu. Zaten mesela nl desteği için
kde-i18n-nl koyuyoruz.

Paketlerle sadece tanımlar gelip, postInstall'da kendilerini generate ederler
gibi bir fantazi de yapabiliriz bu arada. Ama bi acelesi yok. Şimdilik
ayıralım paketleri yeter.