[Gelistirici] contrib

Murat Þenel muratasenel at gmail.com
27 Eki 2006 Cum 21:31:59 EEST

27 Eki 2006 Cum 20:08 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Fri, 27 Oct 2006 19:52:46 +0300, Murat Þenel <muratasenel at gmail.com> :
>
> Tek basina gelirse harika olur da tahminim arkasindan bir suru paket
> gelecek?

Offf.... Bir kaç paket daha yüklesen gnome bile çalışır... Ama yine de olsaydı
iyi olurdu.

> Desktop dosyasinda "games/board" yerine egitim bolumune gitse daha
> iyi bence. Comments[tr] bolumune de Turkce bir aciklama gerekli.

Games içinde kalsa daha iyi sanırm; ama "çocuklar için oyunlar" kısmına
taşıdım. Sanırım daha uygun.

> Makefile yamasinda direk /var/tmp/pisi... diye direk dizin ismi var.
> Onun yerine actions.py'de get.installDIR() ile o dizini alip dosed ile
> Makefile'da degisiklik yapmak daha iyi olabilir. Iki gun sonra o
> dizinin yeri degisebilir.
Haklı bir öneri... done...

> Yine actions.py'de /usr/share/tuxmax isimli bir dizin yaratiliyor, ama
> oraya giden dosya yok gozukuyor? Yine /usr/bin dizininin yaratilmasina
> gerek olmamali.
/usr/share/tuxmax konusunda saçmalamışım; ama /usr/share/tuxmath ve /usr/bin
installdan önce yaratılması gerekiyor.

Önerilerin için saol...

Murat

---
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds