[Gelistirici] Video DVD yaratma/yazma programı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Eki 2006 Cum 14:32:40 EEST

On Wed, 25 Oct 2006 02:51:28 +0300
Koray Löker <loker at pardus.org.tr> wrote:

> [...]
>
> Bu konuda pisidepo'da Eren'in paketlediği dvdauthor
> (http://dvdauthor.sf.net) dışında henüz bir çalışmamız yok.
>
> #3005 (@uluzilla) paket isteğinde ManDVD önerisi getirilmiş. Bu da
> #eli yüzü
> düzgün (ama biraz fazla düzgün, OOo'da da olan Redmond görünümlü
> widget olayı var) ve işlevsel bir uygulama...
>
> Sunduğu olanakların genişliğine rağmen, o salak widget'ı sevmediğim
> için ManDVD konusunda emin olamadım, yine ilgisiz bir kütüphane ile
> çalıştığını anladığım (yanlış anlamış olabilirim) dvdauthor da çok

 http://kde-apps.org/content/show.php?content=38347

 Ohoo gibi redmondsal olduğundan emin misin ? QT3 kullanıyor. dvdauthor
için frontend miş.

> Bununla birlikte
> http://kde-apps.org/content/show.php?content=27528 adresinde KDE DVD
> Wizard uyumluluk konusunda becerikli, kolay kullanılan ve düzgün bir
> uygulama. Tek sorunu fazla kolay yani az özellik var. ManDVD'nin
> özellikleri çok daha kapsamlı bir çalışmaya olanak veriyor.

 Ekran görüntülerinden bana fazlaca basit geldi bu.

> Bu konuda çalışmayı düşünebilecek sevgili paketçi arkadaşlar bu
> alternatiflere bakıp birini seçip paketlese de, çevirilerini halledip
> devel'e alsak da, bir iki hafta içinde de sürüme yetişse diyorum...
> hoş olmaz mı? :)

 KDE/QT kullanan bir şey seçip ekleyelim. Bağımlılık listeleri süper bu
programların, ama neyse ki hepsi var depoda.