[Gelistirici] what the faac

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 20:12:30 EEST

> Bu ilginç bir ihtiyaçmış, çözüm için başka yol yok diyorsanız ve işe
> yarayacak bir şey diyorsanız ekleyelim.

 Bizim sürüm bazlı çakışma ilk defa karşımıza çıkıyor ama Gentoo
deposunda pek çok pakette benzer durumlar gördüm. Özellikle multimedia
kabilesinde yanında kütüphane taşıyan paketler çok, yine karşımıza
çıkar bu sorun.

 Öte yandan bu acil bir ihtiyaç değil. "Şu anda fazla iş getirecek,
sonra yapalım" diyorsan şimdilik conflict i kaldıralım, xorg geçişi gibi
ufak bir titreme oldu diyip devam edelim, bunu sonra ekleyelim. Bana
her iki durum da uyar.