[Gelistirici] what the faac

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 15:22:17 EEST

25 Eki 2006 Çar 15:18 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 25 Eki 2006 Çar 15:02 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Bunu bu şekilde yazamıyoruz diye biliyorum, faik?

Ben de bilmiyodum böyle bi şey. Şunlarımız varmış:

    a_version = [autoxml.String, autoxml.optional]
    a_versionFrom = [autoxml.String, autoxml.optional]
    a_versionTo = [autoxml.String, autoxml.optional]
    a_release = [autoxml.String, autoxml.optional]
    a_releaseFrom = [autoxml.String, autoxml.optional]
    a_releaseTo = [autoxml.String, autoxml.optional]

- Faik