[Gelistirici] ntfs_3g

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 03:42:53 EEST

On 24 Oct 2006 Tue 17:41, Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;

> Şimdi winxp sp1 ve sp2 kuruyorum, farklı dillerle deneyeceğim.

İnglizce ve Türkçe service packsiz, SP1 ve SP2 tüm sürümleri kurdum, denedim,
Pardusda görünmeyen bir klasör yaratamadım (Küçük/büyük Türkçe harfli,
boşluklu, karışık bayağı klasör ismi denedim). Ya ortada tamamen farklı bir
sürüm windows dolaşıyor (falanca marka için OEM sürümü vs.) ve onun bug'ı, ya
da alakasız bir sorunun yan etkisi bu durum.

Ntfs 3g'ye gelince, oldukça düzenli geliştiriliyor ve kullanılıyor görünüyor,
bence geçelim. Ama "pardus windowsumu yedi" başlıklı maillerden korkmuyor da
değilim  :-)

--
Ekin.