[Gelistirici] Video DVD yaratma/yazma programı

Koray Löker loker at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 02:51:28 EEST

Selam,

1.1 ile kullanıcılara çeşitli video biçimlerinden VideoDVD yaratmak için
kullanışlı bir uygulama sunmamız yerinde olabilir...

Bu konuda pisidepo'da Eren'in paketlediği dvdauthor (http://dvdauthor.sf.net)
dışında henüz bir çalışmamız yok.

#3005 (@uluzilla) paket isteğinde ManDVD önerisi getirilmiş. Bu da eli yüzü
düzgün (ama biraz fazla düzgün, OOo'da da olan Redmond görünümlü widget olayı
var) ve işlevsel bir uygulama...

Sunduğu olanakların genişliğine rağmen, o salak widget'ı sevmediğim için
ManDVD konusunda emin olamadım, yine ilgisiz bir kütüphane ile çalıştığını
anladığım (yanlış anlamış olabilirim) dvdauthor da çok ilginç gelmedi.

Bununla birlikte
http://kde-apps.org/content/show.php?content=27528 adresinde KDE DVD Wizard
uyumluluk konusunda becerikli, kolay kullanılan ve düzgün bir uygulama. Tek
sorunu fazla kolay yani az özellik var. ManDVD'nin özellikleri çok daha
kapsamlı bir çalışmaya olanak veriyor.

Bu konuda çalışmayı düşünebilecek sevgili paketçi arkadaşlar bu alternatiflere
bakıp birini seçip paketlese de, çevirilerini halledip devel'e alsak da, bir
iki hafta içinde de sürüme yetişse diyorum... hoş olmaz mı? :)

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///