[Gelistirici] Fwd: Re: [PyKDE] Python-2.4.2-buffer-interface.patch

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 02:19:45 EEST

25 Eki 2006 Çar 01:58 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Sorun eğer yanlış analiz etmiyorsam bizim kodumuzda ama,

Benim anladığım, python 2.5'e giren fix, kodun python'da sürprizlere mahal
vermeden _beklenen_ şekilde çalışmasını sağlıyor.

> eğer istiyorsan/geliştirme sürecini etkiliyorsa yamanın port edilmiş hali
> duruyor, pakete geri ekleyebilirim ama şahsi fikrim sorunları gözardı etmek
> yerine yerinde çözmek. Nasıl dersen :)

Buna katılıyorum, eğer bir sorun varsa gizlemek yerine ne kadar sorun çıkarsa
çıksın, sorunların üzerine gitmek doğru. Ama sorunun bizim sorunumuz olduğunu
düşünmüyorum. Fix 2.5'e giriyor ve Giovanni mailında ya 2.5'e geçin demiş ya
da unicode'la workaround yapın demiş. Bizimki gereksiz workaround oluyor,
arada sürprizler çıkabiliyor, zaman kaybettiriyor. Eğer seni de çok yormayan
bir iş ise port edilmesini tercih ederim.

Teşekkürler.
- Faik