[Gelistirici] Fwd: Re: [PyKDE] Python-2.4.2-buffer-interface.patch

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
25 Eki 2006 Çar 00:23:08 EEST

24 Eki 2006 Sal 16:30 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Either upgrade to Python 2.5, or workaround the problem by converting the
> QString() to unicode() before putting it throught Python's re module.
> --
> Giovanni Bajo

> Yama'yı port etmek yerine kodu düzeltin ya da 2.5'e geçin diyorlar. Ne
> yapalım?

Bununla çok ilgilenemedim, şimdi bi şey yazabiliyorum, kusura bakma. Kodla
uğraşırken bir yerde daha çıktı şimdi karşıma, can sıkıcı bi şeymiş bu.

Çıktıkça da uğraştırıyor meret. Son commitindeki unicode ile değiştirme işi de
çalışmıyor gibi görünüyor. Belki bu hatayı verdirmiyor ama kod çalışmıyor bu
sefer. Paket seçtiğinde renklenmiyor arkası. Niye bakamadım daha.

package-manager paketi çıkacak, göremediğimiz bir yerde gizli bomba gibi
package-manager'ı patlatabiliyor olması da canımı sıkıyor. Bu işi python
yaparken iyiymiş. Yamaya bakmadım daha, zor mudur, şu anki pythona port
etmesi. ya da zorluğu nedir. Zaman gerektiriyor, uğraştırıyor vakit
ayıramıyorum diyorsan ben de deneyebilirim port etmeyi. Dediğim gibi daha
bakmadım, çok uğraştırıyor mu bilemiyorum da.

Hakikaten daha önce çalışan bir şeyi çalışmıyor hale getirmesi ve kod yazarken
durup durup patlatması heves kırıcı :( bi şeyle uğraşırken araya giriyor.

- Faik