[Gelistirici] desc_to_repo.py

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 23:28:24 EEST

Barış Metin wrote On 24-10-2006 23:19:
> 24 Eki 2006 Sal 23:12 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Söyleyeyim :). Görkem elinde descriptionların olduğunu bunların paketlere
> aktarılması gerektiğini söyledi. Ben de programla işlenebilecek bir hale
> getirmesini istedim.

Merhaba

Konu Meren'in yaptığı çalışmalarla başladı, daha önce listede tartışılmıştı.

http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/blog/blog.cgi?file=Depolarimizi-Birlikte-Duzenleyelim.txt

Bu çalışmadan önce hatalı Desc'ler silinmişti, şimdi de 20 kişinin
katkısıyla bunların "temizleri" hazırlandı. Toplamda 1000 civarı Desc
yazıldı, hem İngilizce, hem de Türkçe. Dosyanın formatını da bu şekilde
belirledik.

İyi çalışmalar
Görkem