[Gelistirici] desc_to_repo.py

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Eki 2006 Sal 23:14:17 EEST

Tue, 24 Oct 2006 23:07:51 +0300, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> :

> Bu sorunları düzeltmeye gönüllü yoksa commit ediyorum diyorum. İtiraz
> ediyorsan, düzeltmeye gönüllü olduğunu mu anlamalıyım? Yoksa "önce
> sorunlar çözülse" dediğini mi? İkincisiyse dilek-şart kipindeki
> cümlerin, edilgen fiilli halleri hakkında ne düşündüğümü
> biliyorsun ;).
O comment'ler iki gun sonra o paketle ugrasacak bir baska biri ya
da o paketi inceleyen baska herhangi biri icin onemli bir bilgi
kaynagi. Pardus projesinin urettigi onemli arti degerlerden birini
otomatiklestirme ugruna cope atmayi anlamiyorum.

Svn'den alir isteyen yaklasimi da mantikli degil. Su anda o bilgiye
herkes ulasabilirken, o bilgiyi svn'in kimsenin muhtemelen bakmayacagi
derinliklerine gommeyi anlamiyorum.

> Her neyse, yapılması gereken orada. Başka biri bu işi daha az zarar
> (!) ile yapmak isterse lütfen yapsın.
Esas anlamadigim nokta, bu problem yeni mi cikti? Acilen cozulmesi mi
gerekiyor?

1.1 beta'ya giderken Yali'da, Pisi'de, Network-Manager'da ve daha
bircok kritik parcada hala yapilmasi gereken dunya kadar is varken
basimiza bu nereden cikti?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693