[Gelistirici] desc_to_repo.py

Barış Metin baris at pardus.org.tr
24 Eki 2006 Sal 23:07:51 EEST

24 Eki 2006 Sal 22:46 tarihinde, caglar at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> XML'lerin standart hale gelmesine kesinlikle itirazım yok zaten zaman
> zaman massive commitlerle bunu yapmaya çalışıyoruz, ama arada boşluklar
> gidiyor, commentler gidiyor , sıralama değişiyor ve bunları da düzeltmeden
> commit ediyorum diyorsan (ki öyle diyorsun) buna itiraz ediyorum.

Bu sorunları düzeltmeye gönüllü yoksa commit ediyorum diyorum. İtiraz
ediyorsan, düzeltmeye gönüllü olduğunu mu anlamalıyım? Yoksa "önce sorunlar
çözülse" dediğini mi? İkincisiyse dilek-şart kipindeki cümlerin, edilgen
fiilli halleri hakkında ne düşündüğümü biliyorsun ;).

Her neyse, yapılması gereken orada. Başka biri bu işi daha az zarar (!) ile
yapmak isterse lütfen yapsın.

--
Barış Metin