[Gelistirici] Beagle için Pisi filtresi.

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
22 Eki 2006 Paz 14:24:44 EEST

22 Eki 2006 Paz 13:34 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> Beagle paketine, pisi paketlerinin meta verilerini de indekslemesi
> için, bir beagle pisi filtesi ekledim. Deneyip, önerilerinizi
> iletirseniz sevinirim.

Eline sağlık Furkan harika bir fikir ve çok iyi olmuş. Bir iyileştirme
önerisi, çıkan sonuçlarda Author ilk sırada görünüyor. Bence programın,
adı, özeti ve versiyonu daha öncelikli.

Bir de summary satırı bende fixme:summary="hede" şeklinde görünüyor.

Tekrar eline sağlık,
- Faik