[Gelistirici] [paketler-commits] r13920 - stable/pardus-1/applications/network/mozilla/macromedia-flash

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
20 Eki 2006 Cum 22:25:45 EEST

20 Eki 2006 Cum 22:12 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Anladım dediğini şimdi :) 1.1 sonrası 2.0 açılır diye öntanımlı düşünerek
> yazdım bakım branchda yapılır diye, yoksa evet aynı şeyi söylüyoruz :)

Evet, bu tempomuzla x.2 şeklinde bir sürüm zor göreceğiz zaten, boyuna yeni
şeyler ekliyoruz :)

Pardus 2007 diye çıkıp, daha uzun aralıklarla daha büyük sıçramalar yapan,
aradaki süre boyunca ise iyi test edilmiş sürekli güncellemeleri olan
sürümler mi çıkartsak acaba der kaçarım :)