[Gelistirici] Beta paketler ve Stable depo..

Ismail Donmez ismail at pardus.org.tr
20 Eki 2006 Cum 21:06:01 EEST

20 Eki 2006 Cum 19:56 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Bir süre Çağlar ile tartıştığımız konuyu buraya taşıyayım sizinde
> görüşlerinizi alayım dedim;
> Malum bir tane paket depomuz bulunuyor ve bu depo sürekli güncelleniyor;
> yeni paketler(onay ile), yamalanmış ya da güncellenmiş paketler önce svnde
> devel deposuna ardında da stable deposuna taşınıyor. Daha sonra güzelim
> buildfarm stable da gördüğü değişikliklere ya da Çağlar'ın dürtmesine göre
> bu paketleri bir güzel derliyor ve kullanıcıların hizmetine sunuyor. Yalnız
> bu "stable" deponun içinde geliştiricisi tarafından BETA olarak
> [...]

Dünya her zaman siyah ve beyaz olmuyor maalesef,

http://www.rapid7.com/advisories/R7-0026.jsp
http://www.rapid7.com/advisories/R7-0025.jsp [1]

Bu iki açıkta paketlerin sadece beta versiyonlarında çözüldü, o açıdan BETA
diyip ağız bükme şansımız yok.

Genel olarak söylediklerin doğru olabilir ama macromedia-flash yanlış
tercih :P

[1] NVIDIA bugün baskılar sonunda stable driver içinde yeni bir versiyon
çıkarttı

/ismail