[Gelistirici] xen-tools hvmloader

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Eki 2006 Cum 15:07:38 EEST

20 Eki 2006 Cum 15:03 tarihinde, Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> xen ile araştırma yaparken hvnloader in bizim xen-tools da olmadığını
> gördüm bu da dev86 ile derlenior falan diyordu bu konuda dev86 ve
> bağımlılarına bakayım mı yoksa daha iyi bir fikriniz var mı?

Evet dev86 gerekiyor, elimde bir paket var ama hvm destekleyen işlemcim
olmadığı için test edemedim, paketi düzenleyip depoya gönderebilirim test
edebilecek işlemciye sahip misin?

> bu arada dom= için yeni kernelde alsa-driver-dom0 derlenmedi
> xen-tools u derlemeye çalışınca oradan indiremedi

Hmm evet bunu unuttum, şimdi queue'ya koyuyorum.

> ben elle aşağıdaki adresten indirdim kolay gelsin
>
> http://bits.xensource.com/oss-xen/release/3.0.3-0/src.tgz/xen-3.0.3_0-src.t
>gz

Paketin URL'si değişmiş sanırım, kontrol edeceğim.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/