[Gelistirici] add-on wine..

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
19 Eki 2006 Per 20:20:15 EEST

19 Eki 2006 Per 17:04 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Selam, Hello,
>
> Az önce bir vatandaş http://www.wine-doors.org/trac adresindeki WineDoors
> yazılımını depoya eklememizi önerdi. WineTools'un alternatifi/devamı gibi
> bir şey sanırım, üşendim okumadım.
>
> Wine ile ilgili detaylı bilgi sahibi arkadaşlar, bakıp, fayda görürlerse
> paketleseler hoş olabilir diye düşündüm. (Daha önce Wine'e işim düştüğünde
> WT işime yaramıştı)

Daha önce denemiş fakat çalıştıramamıştım. Az önce svn up yapıp yine denedim
ve hala çalışmıyor :(. Sanırım henüz stable değil.

Eğer çok fazla bağımlılık getirmezse ilerde paketleyebilirim. Aslında şu anki
wine menüsünü tamamen kaldırmak için başka alternatifler arıyorum. Hatta
yazdığım bir kicker menü eklentisi var. Eğer zaman bulup tamamlayabilirsem
onu eklemeyi düşünüyorum.

> Briefly; some guy suggested us to add WineDoors software to our reposity as
> it's a useful add-on for wine users... If any one interested in wine can
> look at it and consider to make a pisi package, it would be nice...

I had tested before; but it didn't work. I have tried again and it still
doesn't work :(. It seems it isn't stable yet.

If it doesn't have lots of dependencies, i can make a pisi package. In fact, I
am looking for alternatives to remove the wine menu completely. Even there is
a kicker extension I have written. If I have enough time, I consider
including it.