[Gelistirici] OOo dosya açma sorunu neyle ilgili?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
18 Eki 2006 Çar 15:18:14 EEST

Selam,

KMail veritabanı bugünlerde acaip işler yapıyor, bazen yeni mesaj diye
eskisini okunmamış işaretliyor (düzgün kapanmıyor mu diye şüphelendiğimden ve
tekrarlayamadığımdan hata kaydı yapmadım). Böyle bir saçmalık yaşayan oldu
mu?

bir süredir de eklenti olarak gelen metin dosyalarını açmaya çalıştığımda
OOo, /tmp dizinindeki .doc vs. dosyalarını açamıyor. Bu sorunu daha önce
İsmail'le konuşmuştum ve build'lerden birinde sanki düzelmişti... Bugzilla'ya
baktım, bu konuda açık bir hata göremedim, ama sonra acaba hata OOo değil
KDE'yle ilgili bir hata mıdır diye emin olamadım... Bu sorunu yaşayan var mı?
Hata kaydını neyle ilgili olarak açayım?

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///