[Gelistirici] Paketlerdeki açıklama ve özet hataları ( düzeltmek için son tarih: 20 Ekim 2006)

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 20:58:44 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 17-10-2006 20:49:
> 17 Eki 2006 Sal 20:48 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> napılması gerektiğini yazarsan ben farmda çalıştırabilirim

Farm ile ilgisi yok, pspec2po.py dosyasından tr.po oluşturduktan
sonra msgfmt ile mo oluşturmaya çalışınca oluşan hatalardan
hangi paketlerin çift summary ya da desc'e sahip olduğunun
çıkartılması gerekiyor. Şimdilik elle (gözle) yapılan bir işlem,
elbette birisi kodlayabilirse daha şık olacak, zira ikinci kez
yapılması gerektiğini hiç düşünmemiştim ... :-)

Yani elimizde bir po var, bu po dosyasında msgid ile başlayan
bazı satırlar (2 ya da daha fazla sayıda) tekrar ediliyor. Bu tekrar
eden satırların bir üstündeki satır bana lazım.

Örnek dosya:

-------------------------8<-------------------------
"birinci satır"
msgid "ABC"
"ikinci satır"
msgid "ABC

Program çalıştırıldığı zaman ekrana şunları basmalı:

birinci satır
ikinci satır

İyi çalışmalar
Görkem