[Gelistirici] The Road Ahead

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 16:32:08 EEST

17 Eki 2006 Sal 16:22 tarihinde, Baris Metin şunları yazmıştı:
> Profil tabanlı ağ sistemimize ne kadar uyuyor bu program?  "ev
> profilini seç", "wireless profili seç", vs. vs. Çomar üzerinden
> yapılandırma ihtiyacımız da var, hepsini yapmışken interface'leri de
> çomar'dan kontrol etmek daha mantıklı... Sonuç: yeni bir uygulama...

Depoda profile-switcher zaten bu işi yapıyor (birkaç sorunu dışında, threaded
değil mesela profil değiştirirken gui donuyor), yanına comar'dan bağlantı
durumunu alıp networkstatus'e register edecek bir cpp modülüde yazmaya
başlamıştım ama yarıda kaldı, yapmak isteyen varsa seve seve devredebilirim?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/