[Gelistirici] The Road Ahead

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 14:08:27 EEST

17 Eki 2006 Sal 14:00 tarihinde, Baris Metin şunları yazmıştı:
> Bunun ne kadar süreceğini de tahmin ediyorsundur. Red Hat bu işi
> seçimli olarak, kurulum başlamadan yaptırıyordu. Paketler ile de
> bitmiyor iş, YALI'nın bağımlı olduğu (kurulum arayüzü açılmış olduktan
> sonra bile) dosyalar ve kurulum imajı üzerinde. Bunların da kontrol
> edilmesi gerekiyor. Yoksa yine "dao yazın, 2x'de yazın" diyeceğiz...

Tabi zorunlu olsun demiyorum zaten, atıyorum lisansı kabul ettiği ekranda
birde paketleri kontrol et checkbox'ı olur o seçildiğinde YALI bu işe
kalkışır.

Sadece paketler dememin sebebi eğer YALI açılmışsa kötü bir önyargıda olsa
sistem imajının bir şekilde sağlam olduğuna _şimdilik_ güvenebiliriz zaten o
noktadan sonra büyük kısım bellekte yerini almış oluyor, ama açılan yalı ile
okunamayan paketler sorunu bozuk cd yüzünden açılamayan yalı sorununa oranla
çok daha sık karşılaştığımız bir sorun.

Eğer bir itirazın yoksa en azından beta için sadece paketleri index ile
kontrol eden bir mekanizma eklemen bence hiç olmamasından daha kabul
edilebilir bir seçenek görünüyor bana, ne dersin?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/