[Gelistirici] The Road Ahead

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Eki 2006 Sal 12:59:54 EEST

Tue, 17 Oct 2006 00:42:46 +0300, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Geçen hafta içi TÜBİTAK çalışanı olan ekibin yaptığı toplantı
> sonucunda şu aşağıdaki kararları prensip olarak kabul ettik, önce
> paylaşıp yorum varsa yorum istiyorum;
Heyoo... :)

> * Sürüm tarihlerini belirlemeye çalıştık, beta Kasım'ın ilk haftası
> sürüm kasımın son haftası çıkacak diye bir zaman belirledik, arada
> beta n ya da rc n çıkabilir. Fakat daha fazla sarkmamasını
> arzuluyoruz.
Araya bayramin da girecegini dusunerek, Kasim'in ilk haftasina tum beta
hedeflerini gerceklestirmek mumkun olacak mi? Hani olabiliyorsa
gercekten pek leziz olur :)

(Ben 1. seviyedekilerin %100 bitmesi denince, kucuk hatalar disinda
istenen ozelliklerin tamamini icermesini anliyorum.)

> * Nefis Pardusman sayesinde artık her hafta Perşembe günü bir
> ÇalışanCD bir tanede haftalık kurulan CD yapıp public olarak bir
> yerlere koyacağız.
Şugar...

> Kendi araçlarımız dışında kalan paketler için abartmamaya çalışarak
> şöyle bir liste belirledim;
> * Xorg stabilizasyonu,
> * KDE stabilizasyonu,
> * CUPS ve yandaşları stabilizasyonu,
> * Çekirdek ve yandaşları stabilizasyonu,
> * mount gibi kritik işlemleri yapan paketlerin stabilizasyonu,
> * İşleve yönelik paketlerin (k3b cd/dvd yazar, amarok müzik çalar,
> hede hödö yapar gibi) işlevlerini gerçekten yapmalarının sağlanması,
Scanner, webcam, vb araclarin kullaniminin test edilmesi; ek ayar
gereken durumlar oluyorsa bunu konsola dusmeden kullanicinin
yapabilmesi.

> P.S: Sessiz kalmayın, bana uyar bu deseniz bile bana uyar yazın
> lütfen...
Susma sustukca...

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693