[Gelistirici] The Road Ahead

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Eki 2006 Sal 12:04:31 EEST

17 Eki 2006 Sal 08:43 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Bir de grub editöründen ayrı olarak kernel güncelleme mekanizması var
> (sadece otomatik kısmı). Bununla da ilgileniyorum.
Evet kernel güncellemesi yapıldığında grub'un en üstüne yeni kernel'in
eklenmesi çok yerinde olacak... sanırım bir önceki güncellemede alsa falan
yeni kernele göre devreye girdiği için abuk bir durum olmuştu... bu tip
sorunları engeller...

Bir de yeni kaptan + pynotifier olayı beta'ya yetişmezse sürüme de alınmayacak
ise bence önceliğine yer verelim. Ağ durum göstergesi başta olmak üzere
kullanışlılıkla ilgili bir çok fayda getirecek... Yok o betaya olduğu kadar
olsun, sürüme kadar toparlarız gibi bir ihtimal de mümkünse o ayrı...

--
Koray Löker
/// Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr ///