[Gelistirici] PiSi modüllerinin nesi eksik?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
16 Eki 2006 Pzt 08:06:52 EEST

Merhabalar,

On 10/15/06, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> wrote:
> Lütfen "ben pisi api'yi sevmiyorum" gibi sanatçı kaprisleri yapmayın,
> eksik/yanlış olduğunu düşündüğünüz yerler varsa hata raporu girin, API'yi ve
> diğer modülleri düzeltelim.

Ben burada başka bir konuya daha parmak basmak istedim. Barış, pisi
içinde pspec ile işlem yapacak kodun zaten bulunduğunu söylemiş.
i18nupdate.py'ı yazarken, pisi içinde biryerlerde böyle bir kodun
olduğunu biliyordum. Ancak bakabileceğim herhangi bir api, nesne,
modül vs. dökümanı olmadığından ve kod içerisinde araştırıp, "hangi
nesne ne işler yapabiliyormuş bakayım" demektense iki dakikada pspec
okuyup yazan bir kod ortaya çıktı.

Diyeceğim şu ki, diğer yazılarda da bahsedilen, API kodunun
düzenlenmesi ve iyileştirilmesinden başka, dökümanının
oluşturulmasının da, pisi API'sinden faydalanmak isteyenlere çok
yardımcı olacağını ve motive edeceğini söylemek istiyorum.

--
Furkan Duman