[Gelistirici] Pisi için bir öneri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 17:12:32 EEST

15 Eki 2006 Paz 16:52 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 15 Eki 2006 Paz 16:51 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
>
> Hmm, döküman bayağı kapsamlı görünüyor, hızlıca göz attım (sadece
> conclusion bölümlerine) amca tüm package-manager'lara yanlış demiş,
> okuyalım bakalım :P

Bu dökümandaki tarif edilen sorunların bazılarını (daha 60 sayfa okuyabildim),
amcanın tarif ettiği gibi çözmüşüz. Bazılarına başka bakış açıları ile
bakmışız v.s. Bayram sonrası bu dökümanı referans alarak bir döküman yazsak
güzel olabilir sanki, ne dersiniz?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/