[Gelistirici] AIGLX

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 14:53:19 EEST

On Sun, 15 Oct 2006 14:38:50 +0300
Mert Uzbaşlı <mert at bunalmis.com> wrote:

> Selam,
>
> Bugün deneme fırsatım oldu. beryl-manager çalışıyor fakat pencere
> dekorasyonları gözükmüyor. output şu şekilde:

 Normalde şu ayarlarla çalışıyor, remarklı ayarları da
kurcalayabilirsin performans getirebilir, götürebilir

    # Option     "RenderAccel" "true"
    # Option     "AccelMethod" "exa"
    Option     "AddARGBGLXVisuals" "true"
    Option     "DisableGLXRootClipping" "True"
    # Option     "CoolBits" "1"
    # Option     "AllowGLXWithComposite" "true"
    # Option     "TripleBuffer" "true"

> .bashrc dosyasında sorun yok. Birşeyleri mi atladım?

 XLIB_SKIP_ARGB_VISUALS gibi birşey varsa onu kaldır ve logout ol