[Gelistirici] vte

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
14 Eki 2006 Cmt 19:41:55 EEST

14 Eki 2006 Cts 18:00 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Fethi, playground'daki vte paketinde sorunlar var (en başta tab/space
> sorunları), paketi düzenler ve yeni versiyona çeker misin? Yeni Xen
> güncellemesi ile birlikte xen için GUI'de atmak istiyorum depoya ve vte'ye
> ihtiyacım var, yapacak zamanım/isteğim yok diyorsan paketi ben üzerime
> alabilirim?
>
> Saygılar

Selam,

Fethi bir süre aramızda olamayacakmış. Paketleriyle ilgilenmemizi istemişti.
Playground'a erişimimiz olmadığı için, oradakilerle ilgilenemiyoruz.
Aciliyeti varsa, paketi üstüne almana bir şey diyeceğini sanmam ve ya
istersen paketi güncelleyip yollayabilirim.

Kolay gelsin

---
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds