[Gelistirici] Arda > Tullifox

Arda Çetin arda at pardusman.org
14 Eki 2006 Cmt 11:21:29 EEST

13 Eki 2006 Cum 00:40 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Selam,
Merhabalar,

> Arda'cığım Tullifox svn'deki haliyle kurulmuyor ya... Bir el atıp
> eksiklerine baksan da, Beta'da onu da denesek, bir aksaklık var mı diye
> baksak, varsa düzeltsek, 1.1'deki görsel yenilikler arasında o da olsa..?

Şuradakini kurulup son durumun ne olduğu hakkında bilgi sahibi olunabilir;
http://tullifox.pardusman.org/tullifox-03.xpi

Veya Firefox'unuzu hiç tehlikeye atmadan ben son durumu aktarabilirim; ilk
başta Firefox'un hazırda var olan Polyester temasını base alıp sadece simge
setini değiştirerek işi çözeceğimi düşünsem de, sonrasında işin içine CSS
yazmak gibi vakit alan şeyler girdi.

> Ya da o sorunun ne olduğunu bilip düzeltebilecek birisi vardır, Arda'yı
> beklemez, delikanlıdır, halleder ve sessizce yürüyüp gider... diye
> düşündüüm, buraya yazayım dedim...

Böyle, CSS'den anlayan cengaver varsa dosyalar trunk'da onu beklemekte ;)
Yoksa da bi şekilde 1.1'e yetiştireceğimdir..

--
Arda Çetin <arda at pardusman.org>
http://arda.pardusman.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds