[Gelistirici] AIGLX

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
13 Eki 2006 Cum 23:26:51 EEST

13 Eki 2006 Cum 23:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 13 Eki 2006 Cum 20:59 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
>
> Ekran kartın ne?
>
> # ldd /usr/bin/beryl | grep -i gl

Selam,

Ekran kartım nvidia, geforce2 64mb.
Direct rendering "yes" ti; fakat, şu an "no" olarak gözüküyor. Yaptığım tek
şey beryl-manager'ı çalıştırmaya çalışmak. Nasıl "no" oldu anlamadım. Üstelik
açılışta nvidia splash'ı gözüküyor.

pardus murat # ldd /usr/bin/beryl | grep -i gl
        libGL.so.1 => /usr/lib/opengl/xorg-x11/lib/libGL.so.1 (0xa7edd000)
 ve xorg.conf

http://rafb.net/paste/results/LJE6za93.html

--
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds