[Gelistirici] AIGLX

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
13 Eki 2006 Cum 20:59:44 EEST

13 Eki 2006 Cum 14:05 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Herkes xorg-7.1'e geçtiğine göre ilk testleri yapmaya başlayabiriliz :).
> Compiz daha hızlı olmasına rağmen kwin sorunları v.s insanı yıldırıyor o
> yüzden beryl ile tarif etmeye çalışacağım.
>
> /etx/X11/xorg.conf içinde
>
> 1.
>
> Section "Extensions"
>     Option "Composite" "enable"
> EndSection
>
> olduğuna emin olun,
>
> 2. Ekran renk derinliğinizin 24 bit olduğuna emin olun,
> 	- Tabi 3d desteğinizin açık olduğuna da emin olun (glxinfo),
> [...]

Selam,

Yukarda anlattığın şekilde her şeyi yaptım ve beryl-manager dediğimde hiç bir
hata vermeden açılıyor ve beryl açılış ekranı çıkıyor. Fakat, sonrasında
ekran bembeyaz oluyor ve reset atmadan düzeltemiyorum. Sorun ne olabilir?

Kolay gelsin

--
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds